A Magma Destroyer już było to teraz czas na skyhorny
Mam małą poradę dla posiadaczy skyhorna. (Ale oni wszyscy pewnie to wiedzą xD)
To tak :
Każdy ze skyhornów ma 1 wspólny skill. Wygląda on tak:
No i teraz teoria :
Jeśli obiekt A zastosuje Guarda, aby ominąć obrażenia, to obiekt B powinien po zastosowaniu ataku, który obiekt A obronił, niezwłocznie przebyć drogę C i zacząć combo "xxxx"
Obiekt taki jak nasz obiekt A po odbiciu skilla najczęściej puszcza gardę po wszystkim (według niego). Jednak jeśli obiekt B szybko podejdzie do niego (droga C) i zacznie combo "xxxx", to często się zdarza, że pierwsze "x" trafi IDEALNIE w puszczenie gardy przez obiekt A i ,mimo tego że obiekt A obroni się przed skillem, może nie obronić się przed combem, gdyż tego nie przewidzi. (Najczęściej zdarza się to dlatego, że czas Przebycia drogi C wynosi tyle co koniec animacji skilla (czyli że czas po jakim płomyki znikają
) Mówiąc to skrótem:
t od C = t końca skilla
No to tyle. Chyba dobrze napisałem i każdy kapuje
.
Chyba nieźle mi idzie. jeszcze żaden poradnik nie nawiązuje do poradników z rumble-fighter.pun.pl. Same nowe rzeczy